برهانی رفت، اکبرپور تمرین نکرد!

 تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب تعدادی از بازیکنان و بدون حضور قلعه‌نویی در برنامه‌های تاکتیکی برگزار شد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد. حنیف عمران‌زاده، آندو تیموریان از غایبان تمرین امروز بودند ضمن آنکه ساموئل، بیک‌زاده و جمشیدیان نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات شرکت نمی‌کنند.


* آرش برهانی قبل از آغاز تمرین امروز به کمپ استقلال آمد و پس از 10 دقیقه صحبت با امیر قلعه‌نویی ورزشگاه را ترک کرد. سیاوش اکبرپور دیگر بازیکنی بود که امروز با آبی‌پوشان تمرین نکرد. این بازیکن که شب گذشته مورد انتقاد قلعه‌نویی قرار گرفته بود امروز در تمرین حاضر شد و تنها روی پای خود یخ گذاشت. وی برای دقایقی با کادر فنی استقلال هم به صحبت پرداخت.


* تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی از ساعت 15:00 در کمپ حجازی فیلم بازی شب گذشته تیمش مقابل صبا را تماشا کرد و اصلاً با بازیکنان رو در رو نشد. وی برنامه‌های تاکتیکی را به مجید صالح سپرد و بازیکنان اندک حاضر در تمرین زیر نظر دستیار اول قلعه‌نویی کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.


* مهدی رحمتی، پژمان منتظری، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، پژمان نوری و محمد قاضی به همراه نیکبخت واحدی بازیکنانی بودند که تمرین ریکاوری انجام دادند. نکونام، نوری، قاضی و نیکبخت‌ جزو بازیکنانی بودند که بازی تنیس فوتبال انجام دادند و بقیه تمرین را زودتر ترک کردند.


* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در سکوت کامل تمرین امروز آبی‌پوشان را نظاره کردند.


* با تشخیص کادر فنی تمرینات تیم استقلال فردا به مدت 50 دقیقه در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و آبی‌پوشان در نوبت عصر به استراحت خواهند پرداخت.


تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در چهارمین دیدار خود در رشت به مصاف داماش می‌ر
ود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 1:29 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.